Трябва да си освободя някой от подемниците или канал да видя
Известие
Collapse
No announcement yet.
За питащите се какво представлява това "чудо" Алфа 159 1.8 газ/бензин!
Collapse
X
-
Въпрос към колегите с 1,8 мотор:
За колко време/разстояние ви загряват моторите до 90 гр. при градско каране и стартова температура 3 - 5 градуса?
При мен това става за около 10 минути или за около 5 км, което ми се вижда много.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
На мен ми се струва супер бързо, предвид 15-20мин и 10-15км минимум при дизела,което ме кара да мисля, че всичко е нормално при теб.
Нека все пак да кажат хората с такъв мотор.156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Първоначално публикувано от undy Покажи съобщениеНа мен ми се струва супер бързо, предвид 15-20мин и 10-15км минимум при дизела,което ме кара да мисля, че всичко е нормално при теб.
Нека все пак да кажат хората с такъв мотор.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 22:03.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеПредишната ми кола загряваше по-бързо, пък не беше с елeктрически термостат. Разбира се, може и да не е причината в термостата.До колкото видях е на две части-самия термостат и черен корпус със щуцери за маркучите.
156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Много от търговците на авточасти предлагат обикновен термостат за мотора 1,8 и няма проблем да се сложи такъв. ECU - то ще записва грешка, но дотам.
Фабрично излиза с електрически термостат (описано е в Е-learn). Това означава, че на термочувствителния елемент има допълнителен ел. нагревател, който се захранва от ECU - то, когато е необходимо. Идеята е, когато моторът е в режим на високо натоварване, термочувствителния елемент да се нагрее от нагревателя и така да се накара термостатът да отвори при по-ниска реална температура на охлаждащата течност. Това - за да се постигне по-добро охлаждане на мотора, когато трябва.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от МИТАКА1654 Покажи съобщениеИ при мен загрява долу горе за толкова време.Явно си е така.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеМного от търговците на авточасти предлагат обикновен термостат за мотора 1,8 и няма проблем да се сложи такъв. ECU - то ще записва грешка, но дотам.
Фабрично излиза с електрически термостат (описано е в Е-learn). Това означава, че на термочувствителния елемент има допълнителен ел. нагревател, който се захранва от ECU - то, когато е необходимо. Идеята е, когато моторът е в режим на високо натоварване, термочувствителния елемент да се нагрее от нагревателя и така да се накара термостатът да отвори при по-ниска реална температура на охлаждащата течност. Това - за да се постигне по-добро охлаждане на мотора, когато трябва.156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеМного от търговците на авточасти предлагат обикновен термостат за мотора 1,8 и няма проблем да се сложи такъв. ECU - то ще записва грешка, но дотам.
Фабрично излиза с електрически термостат (описано е в Е-learn). Това означава, че на термочувствителния елемент има допълнителен ел. нагревател, който се захранва от ECU - то, когато е необходимо. Идеята е, когато моторът е в режим на високо натоварване, термочувствителния елемент да се нагрее от нагревателя и така да се накара термостатът да отвори при по-ниска реална температура на охлаждащата течност. Това - за да се постигне по-добро охлаждане на мотора, когато трябва.Last edited by 546; d.m.y г., 14:19.
Comment
-
Смея да твърдя, че 1,8 е най-добре термостатирания мотор от всичко, що се влага в 159. Освен електрическия термостат, има 2 температурни сензора. Освен "традиционния" на термостата, има и на изходящата тръба на радиатора.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Еко ,нали си наясно,че иначе тоя мотор нема шанс
Без тия екстри биелите се гънат,не ме питай откъде знам.
Обикновеното жтд е другата крайност,стрелката за температурата на водата си ходи по цялата скала чак лампата светва и нищо му няма.Две-три години карах без да работят (ама въобще) вентилаторите на големия радиатор ,докато накрая ме хвана срам и я оставих да я оправят в сервиза.
След като я върнаха в заводско състояние ,когато я поизпържа нагоре по някой баир на всичката газ десетина километра се стига до там ,че да държи бая под 90 градуса,луда работа.Last edited by 546; d.m.y г., 15:14.
Comment
Comment