Известие

Collapse
No announcement yet.

За питащите се какво представлява това "чудо" Алфа 159 1.8 газ/бензин!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Трябва да си освободя някой от подемниците или канал да видя
    alfa 159 1,8 mpi/lpg

    Comment


    • #47
      Отгоре се вижда.

      Last edited by ecotronic; d.m.y г., 15:15.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #48
        Мил ли си я, с какво си я пръскал, та е така мокра?
        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

        Comment


        • #49
          Измих я с обезмаслител и вода.
          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 16:16.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #50
            Въпрос към колегите с 1,8 мотор:

            За колко време/разстояние ви загряват моторите до 90 гр. при градско каране и стартова температура 3 - 5 градуса?

            При мен това става за около 10 минути или за около 5 км, което ми се вижда много.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #51
              На мен ми се струва супер бързо, предвид 15-20мин и 10-15км минимум при дизела,което ме кара да мисля, че всичко е нормално при теб.
              Нека все пак да кажат хората с такъв мотор.
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                На мен ми се струва супер бързо, предвид 15-20мин и 10-15км минимум при дизела,което ме кара да мисля, че всичко е нормално при теб.
                Нека все пак да кажат хората с такъв мотор.
                Предишната ми кола загряваше по-бързо, пък не беше с елeктрически термостат. Разбира се, може и да не е причината в термостата.
                Last edited by ecotronic; d.m.y г., 22:03.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Предишната ми кола загряваше по-бързо, пък не беше с елeктрически термостат. Разбира се, може и да не е причината в термостата.
                  Сега го разгледах на снимки твоя термостат, освен датчика, има ли други ел. елементи? Нещо електрическо в принципа на действие ли има? Че ми стана интересно До колкото видях е на две части-самия термостат и черен корпус със щуцери за маркучите.
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment


                  • #54
                    Много от търговците на авточасти предлагат обикновен термостат за мотора 1,8 и няма проблем да се сложи такъв. ECU - то ще записва грешка, но дотам.
                    Фабрично излиза с електрически термостат (описано е в Е-learn). Това означава, че на термочувствителния елемент има допълнителен ел. нагревател, който се захранва от ECU - то, когато е необходимо. Идеята е, когато моторът е в режим на високо натоварване, термочувствителния елемент да се нагрее от нагревателя и така да се накара термостатът да отвори при по-ниска реална температура на охлаждащата течност. Това - за да се постигне по-добро охлаждане на мотора, когато трябва.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #55
                      И при мен загрява долу горе за толкова време.Явно си е така.
                      alfa 159 1,8 mpi/lpg

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от МИТАКА1654 Покажи съобщение
                        И при мен загрява долу горе за толкова време.Явно си е така.
                        Благодаря!



                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Много от търговците на авточасти предлагат обикновен термостат за мотора 1,8 и няма проблем да се сложи такъв. ECU - то ще записва грешка, но дотам.
                          Фабрично излиза с електрически термостат (описано е в Е-learn). Това означава, че на термочувствителния елемент има допълнителен ел. нагревател, който се захранва от ECU - то, когато е необходимо. Идеята е, когато моторът е в режим на високо натоварване, термочувствителния елемент да се нагрее от нагревателя и така да се накара термостатът да отвори при по-ниска реална температура на охлаждащата течност. Това - за да се постигне по-добро охлаждане на мотора, когато трябва.
                          Аха.. Ясно, благодаря и аз 🍻
                          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Много от търговците на авточасти предлагат обикновен термостат за мотора 1,8 и няма проблем да се сложи такъв. ECU - то ще записва грешка, но дотам.
                            Фабрично излиза с електрически термостат (описано е в Е-learn). Това означава, че на термочувствителния елемент има допълнителен ел. нагревател, който се захранва от ECU - то, когато е необходимо. Идеята е, когато моторът е в режим на високо натоварване, термочувствителния елемент да се нагрее от нагревателя и така да се накара термостатът да отвори при по-ниска реална температура на охлаждащата течност. Това - за да се постигне по-добро охлаждане на мотора, когато трябва.
                            Точно така,и заради увеличаването на дебита от помпата при форсаж и температура на затворен голям кръг ,че тогава само през малкия кръг му идва в повече течността която постъпва в него и се повишава налягането,особено в случаите когато радиатора на парното е позадръстен с парчета от маркучите ,варовик и ръжда. Лятно време никой не топли и съответно няма индикации (освен подозрително бързото загряване до работна температура) ,че буклуците са се струпали там и правят мизерия.
                            Last edited by 546; d.m.y г., 14:19.

                            Comment


                            • #59
                              Смея да твърдя, че 1,8 е най-добре термостатирания мотор от всичко, що се влага в 159. Освен електрическия термостат, има 2 температурни сензора. Освен "традиционния" на термостата, има и на изходящата тръба на радиатора.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #60
                                Еко ,нали си наясно,че иначе тоя мотор нема шанс
                                Без тия екстри биелите се гънат,не ме питай откъде знам.
                                Обикновеното жтд е другата крайност,стрелката за температурата на водата си ходи по цялата скала чак лампата светва и нищо му няма.Две-три години карах без да работят (ама въобще) вентилаторите на големия радиатор ,докато накрая ме хвана срам и я оставих да я оправят в сервиза.
                                След като я върнаха в заводско състояние ,когато я поизпържа нагоре по някой баир на всичката газ десетина километра се стига до там ,че да държи бая под 90 градуса,луда работа.
                                Last edited by 546; d.m.y г., 15:14.

                                Comment

                                Working...
                                X